14 Temmuz 2011 Perşembe

Geçmişe Atlayış (2. Bölüm)

2. Bölüm ( Dünya )

Bu size ikinci mektubum elimde çok az kağıt kaldı. Hee, bu arada kağıt yapmak için şeker kamışlarını kullanıyorum. Göllerin kenarlarında yetişiyor. Buraya hala ayak uyduramadım geceleri çok karanlık oluyor. Ayrıca yeni fark ettimde burada hayvanlar var ama hiç insan yok. Geceleri çok karanlık olduğundan kendime ışık bulmam lazımdı. Etrafta biraz çalı çırpı bulup üstüne kayaların arasında buldum ve tahta bir kazmayla çıkardığım kömürleri koydum ve bir kayaya vurarak ateş yaptım ilgibçtir ki bu kömürler hiç bitmiyor.. Yağmur yağdığından çok zor oluyordu bu nedenlede kendime ufak bir barınak yaptım.Eski insanlar nasıl yaşıyorlarmış?

Burada yaşam çok zor. Ne yazacağımı düşünürken ilerde ki tepenin başında bir şey gördüm ona bakmalıyım tanıdık bir şeye benziyor. 


3. Bölüm

Önceki Bölümler;
1. Bölüm (Portal)

4 yorum:

  1. Blog hakkında:Benim Blogla aynı temayı kurmuşsun.Bence üstteki çubuğu şeffaf yap.ayrıca eğer photoshop bilgin varsa o sağ üstteki çiçekleri kaldır.Ayrıca "devamını oku" eklentisini de öneririm

    Hikaye hakkında:Hikayenin kurgusu çok güzel,3. Bölümde mektupları nasıl günümüze ulaştırdığını da eklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Yazmayı unutmuşum Benim blog için nickime tıkla.

    YanıtlaSil
  3. O mektupları nasıl ulaştırıdığını ilerki bölümlerde anlayacağız daha erken. Ayrıca Tavsiyelerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil