22 Eylül 2011 Perşembe

Geçmişe Atlayış (6. Bölüm)

6.Bölüm (Yağmurdan Kaçış)

Merhaba, bu benim altıncı mektubum. Mektubu neden yazdığımı bilmiyorum doğrusu Belki can sıkıntısı belki ölen K-9 köpeğimdir. Bir önceki mektupta söylediğim köpek dün geceki iskelet saldırında öldü ama bunun için çok üzülmüyorum çünkü o ölmese ben ölecektim. Yaratıkların saldırışları artmaya başladı. Onlardan korunmak için kendime ev yapmalıyım. Acaba evimi neyden yapsam? Kumdan yapabilirim zaten ki adım ötemde çöl var. Kumları birleştirip kumtaşı yapacağım. Bunlarla büyük bir ev yapabilirim. Gerçi burada ev yapmak doğru bilemiyorum. Ben buradan kurtulmak istiyorum. Sevmediğim insanlara her gün merhaba demek, otobüslerde sıkış pıkış oturmak istiyorum. Daha doğrusu dünyada yaşamak istiyorum. Buranın cehennemden farkı yok! Hiç kimseden haber alamıyorum ne yapmam gerek onuda bilmiyorum. Belki yeni bir portal yapabilirim ama bu o kadar kolay olmaz lavı derinlerde bulabilirim bunun için demir kova gerekli hemde bir sürü... Her zaman olduğu gibi maden bulmak için derinlere ineceğim. Bu sefer yanıma zırh kılıç vs. gerekli malzemeler gerekiyor. O zaman ben hemen işe koyulayım. Bir sonraki mektubumu portalı yaptıktan sonra yazarım.

Tüm Bölümler:

ßy ~SirJoan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder