14 Temmuz 2011 Perşembe

Geçmişe Atlayış (3. Bölüm)

3. Bölüm (Patlamanın etkisi)

Bu benim 3. mektubum şuan gerçekten nerede olduğumu bilmiyorum. Etrafımda mutlu mutlu öten bülbüller, bir kemik verirsem hayatlarını bana verecekmiş gibi bakan köpekler ve sadece kesilip yenmek için bekleyen domuzlar.. Sanki onlarda benim gibi çaresiz dolanıyorlar. Uzakta, önceden hatırladığım cismin yanına giderken tepesindeki  karlı topraklarıyla sanki üstüme üstüme gelen dağlar sanki benim burada olmamı istemez gibi seyrediyorlar beni. Cismin yanına korkarak giderken güneş tam tepemdeydi neyse ki sanki ilkbahardaymışız gibi hava ne sıcak nede soğuktu. Yaklaşık 15 dakika boyuca bir tepeye tırmandıktan sonra  o ulaşmaya çalıştığım şeye geldim geldiğimde gözlerime inanamadım! Çünkü ayaklarımın ucunda duran


şey seyahatlerimde yanımdan hiç eksik etmediğim fotoğraf makinemdi! Tüylerim diken diken oldu bir anda nasıl olabilir bu ? Sadece fotoğraf makinem ve ben mi vardık  yoksa diğer eşyalarım da burada mıydı? Patlama yüzünden ne oldu ? Tüm bu soruların cevaplarını arayacağım. Ayrıca başımdan geçenleri de bu fotoğraf makinesi ile çekebilirim. Burası çok garip bir dünya umut ediyorum ki bu mektupları size ulaştırabilirim.



4. Bölüm (Yaratıklar)


Önceki Bölümler:

1. Bölüm (Portal)
2. Bölüm ( Dünya )


http://minecrafthikayeleri.blogspot.com/

1 yorum: