5 Kasım 2011 Cumartesi

Geçmişe Atlayış (7. Bölüm)


  7.Bölüm (Doluya Tutulmak) 

 7. Mektubum ve karşımda portal hipnotize olmuş gibi bakıyorum. Sesleri beni büyülüyor. Bazende korkutuyor. Duygularım artık dahada karma karışıktı. Delirmiş gibiydim. Tek isteğim hayata dönmekti. İnsanlık Cehennemine dönmekti. Tek isteğim buydu. Bu satırları portala girmeden önce yazıyorum. Kağıdı burada bırakmalıyım sanırım. Dünyaya gidersem bunlara gerek kalmayacak. Duygularımda ki karmaşıklığa hakim olmak için bu yolu denemişimdir hep. İşe yarıyor da. İnsanın en aciz olduğu anlarda kendisiyle konuşması çok rahatlatıcı. Uyumadan önce bir beyin fırtınası o günün ardından sıcak bir yatağa yattınız için şükür etmenizi sağlıyor. Ama burada sıcak bir yatağım olmadı. Ben ne bir izci nede bir mağara adamıydım. Ama bu dünya bu saçmalıkların hepsini bana yaşattı. Şimdi hayatımın en önemli anını yaşıyorum sanırım.
Karşımda bir uğultu ve mor bir görüntü. Dünya da yapamadığım portalı burada yapmıştım. Şimdi içeriye giriyorum. Geride bıraktıklarım bana el sallıyordu sanki. Ama ne için ?


  ** Kağıdın altına eklenmiş bi kağıtta şunlar yazıyordu **


Lanet olsun binlerce kez lanet olsun! Bu da olmadı ben burada öleceğim ve kimse beni duyamayacak. Ecelimle öleceğim burada. Biraz Sakinleşmeliyim! Gördüklerimi unutmam mümkün değil aslında. Portaldan geçtiğimde karşımda dünya yerine tam bir Cehennem vardı !! Bildiğimiz cehennem hani şu lav çukurlarının olduğu zebanilerin koşustuğu türden cehennem havada kocaman kocaman yaratıkların uçutuğu cehennem! Orası benim dünyam olamazdı! Hayır kesinlikle orası dünyam değildi. Olmamalıydı. Eğer orası benim dünyam ise... Hayır ben hayal görüyorum ve en yakın zamanda uyanıp kahvaltı yapacağım sonra soğuk bir duş alıp işe gideceğim. Evet böyle olacak. Şimdi biraz dinlenmeliyim. Rahatlamalıyım. Sakin olmalıyım...

Tüm Bölümler:



3 yorum: