1 Ocak 2013 Salı

Mutlu Yıllar!

  Sevgili okurlarım;

M.H. olarak sevdiklerinizle mutlu, huzurlu yeni bir yıl dilerim. Umarım bu yıl dünyamızda yaşanan kötülüklere bir çözüm bulunur. Bu yeni yılın aynı zamanda Minecraft içinde hayırlı olmasını dileyerek sizlere güzel haberler vermek istiyorum. Son hikayemin 2011'de olduğunu fark ettim. Bunun nedeni lise. Lise gerçekten çok zor.

Hikaye yazmayada üşenmiyorum değil aslında. Ama bu yeni yılın bizim içinde hayırlı olmasını umuyorum. Serileri devam ettirerek yeni bir hikaye serisi çıkarmayıda düşünüyorum. Çünkü bunu hakediyorlar. Yazarken çok eğlendiğimi hatırlıyorum.
  
Ayrıca ekibe yeni yazarlarda almayı düşünüyorum. Bunun için yorum atarak bile bize ulaşabilirsiniz. Yeni yazarlara gerçekten çok ihtiyacım var. Başvuruları bekliyor olacağım. Yazarlar noktalama işaretlerine dikkat etmeli ve hikayeleri sürükleyici olmasına önem vermelidir. Zaten hikayeleri güzelse noktalama işaretlerini ben hallederim =)

Siz okurlarıma beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder